Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~beatka15 | użytkownik

imię i nazwiskoBeata Majek adresPoznan zarejestrowany19.10.2007 @20:34:03 ostatnio na stronie26.07.2014 @20:57:25

'Nagle dostrzegłam, że wszystko dokoła jest fascynujące. Ale dopiero na fotografii...'

'Zdarzają się chwile gdy nie masz przy sobie aparatu i wówczas widzisz najwspanialszy zachód słońca lub najpiękniejszą scenę jaką zawsze chciałeś zobaczyć. Nie przejmuj się tym że nie możesz go sfotografować. Usiądź i rozkoszuj sie tym widokiem...'

Zawsze znajdzie się ktoś , kto zwraca uwagę tylko na aspekt techniczny. Ci ludzie najczęściej zadają pytanie "jak", podczas gdy tacy, których cechuje ciekawość świata pytają "dlaczego"...

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9299748
digarty69 komentarze818 posty na forum0

komputer / sprzęt
Panasonic Lumix Dmc Lz7 i Sony Alpha 330

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~dudek22    02.11.2008 @22:36:13
bez rowerzysty to by juz nie bylo to samo :D:D
~eugi    03.08.2008 @10:59:19
...ozaj super zdjecze na profile....
_______
~eugi    03.08.2008 @10:55:27
...a to je dobre.........pa a cmuk.........................................:D
_______
~Bindweed    03.08.2008 @10:54:49
Dziękuję za ocenę Pozdrawiam
~XIPE    30.07.2008 @16:02:45
ja wiem.
~XIPE    30.07.2008 @13:41:11
a. fajna nazwa.
~XIPE    30.07.2008 @13:27:20
ej a ja Cię chyba skądś znam. gdzie mieszkasz?
~XIPE    28.07.2008 @20:25:02
a jak myślisz? pytanie retoryczne.
pozdrawiam.
~camper87    28.07.2008 @20:24:28
Nie musisz się ze mną zgadzać. I nawet tego nie chcę, gdyż i tak mnie nie zrozumiesz...
~princhita    14.06.2008 @19:48:45
nom, pozdrawiam również!
~princhita    14.06.2008 @19:43:31
no spoko zauważyłam, a ja tak lubie malowac (taki etap w zyciu). A na uczelni profesorom to odpowiada
~princhita    14.06.2008 @19:39:36
dziekuje za oceny
~siwasq    26.05.2008 @23:07:33
No to trudno... kazdy ma prawo wyrazić swoje zdanie.
~karolka115    11.05.2008 @19:23:53
wieś, rzepak i te łany zbóż w lecie!!!! Dobrze ze nie mieszkam w miescie^^
~karolka115    11.05.2008 @19:19:56
ja tez ze wsi!!!
~piasek1990    04.05.2008 @16:09:03
ciesze sie ze nie odwdzieczylas sie takim samym komentem jak wiekszosc hamskich osob by zrobila...
~mokraropucha    06.04.2008 @13:23:52
dziekuje
_______
oceniejąc i dziekując oceń moje zdjęcia--------------------------------------dziekuję
~xtechniakx    30.03.2008 @00:12:51
dziękuje za komentarz
_______
Hej, Hej wpadnij kiedyś do mnie
http://xtechniakx.digart.pl/
~autorek    28.03.2008 @16:24:22
hej nie przejmuj sie tak moim komentarzem...mi się poprostu nie za bardzo podoba, ale to tylko moje odczucie...też mam wiele zdjęć co nikomu sięnie podobająa ja jestem do nich przywiązany pozdrawiam i powodzonka...najwazniejsze zeby focic dla własnej przyjemnosci!
~autorek    28.03.2008 @16:20:54
moim zdaniem kadr nie teges (jak sama zauważyałaś) poza tym przepalenia
^agatekm    28.03.2008 @16:17:59
~mychna    22.03.2008 @23:49:47
nie mam pojęcia- tym bardziej, że labradory się przed nim kładą i chcą się z nim bawić...
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~mychna    22.03.2008 @19:21:45
dziękuję pięknie
widzę labradorka Toto się ich boi
_______
...''Piękne rzeczy nic nie znaczą. Nic.
Jeśli ludzie, z którymi żyjesz, nie mają pięknego wnętrza, to cała reszta się nie liczy.''...
/Bente Petersen/
~broniu    22.03.2008 @19:05:18
droga Beatko ciesze sie ze ci sie podoba a zrobilem to calkiem prosto przede wszystkim dobre swiatlo i kumpel ktory rzucal kamieniem w butelke a reszte to aparat zrobil troche ustawien masz w exifie przy zdjeciu to sobie luknij dzieki za ocene foty
~Yamazuki    22.03.2008 @19:05:14
Niestety się nie dało na błękitu załapać. Była okropna burza. :-P
ostatnio edytowane: 2008-03-22 19:05:27
_______
[i believe in you]
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt